18 Mart 2012 Pazar

SAYGISIZ İNSANLAR


Pazar günü rahat ve huzur ararken birden kargaşanın içinde buldum kendimi,apartman altı dükkanlar ne kadar gereksiz ne kadar görüntü kirliliği yaratıyorlar.Tamam her türlü ihtiyaçlarımızı hemen yanıbaşımızda karşılamamıza imkan tanıyorlar,tamam herkesin ekmek teknesi ona sözümüz yok.

Cadee üstünde oturuyoruz ve apartman altları dükkan,dükkan sahipleri beğefendiler kendilerini caddenin de sahipleri sanıyorlar.Arabamızı park etmeye yer bulamıyoruz dükkan önlerine çıkartıyorlar sandık vs.park edilmesin diye hadi buyur bakalım iki üç sokak ileriye mi park edersin, küçük bişey olsa al çıkar evine, vallahi ne iyi olurdu katla koy cebine çıkar evine ama ne gezer.Cuma akşamı koymuşum arabayı evimin önüne cumartesi evden dışarı çıkmadım,pazar günü adam beni görür görmez bağırmaz mı,arabanızı dükkanımın önünden alın diye, dükkanımın önünü kapatıyor 2 gündür burda, başka yere park edin diye tutturup üstümüze yürüdü.Ben ona o bana derken karşı esnafa doğru yürüyüp ona da sataşmaz mı adam,kaldır sandıklarını buraya araba park edemiyo senin yüzünden gelip buraya benim dükkanımın önene park ediyolar diye adamın boğazına sarıldı,bütün esnaflar çıkıp adamı zor ayırdılar,park yüzünden adam ölecekti ya inanılır şey değil,elim ayağım titredi,ne yapacağımı şaşırdım.En iyi çözüm sanırım belediye ye şikayet de bulunmak çünkü bildiğim kadarıyla caddeler dükkanlara ait değil araba park yapamaz diye bi kanun yok yanlış mı biliyorum acaba yorum yazarsanız sevinirim.

Ama en büyük suçta tabii bence inşaat firmaların,mimarların vede yasal mevzuu yasal boşluklar her apartmanın park yerleri olsa bu sorunlar olmaz,tabii yeni yapılan sitelerde park yerleri var allah için,onun içinde her zaman derim siteler en iyisi,siteler dışında böyle tek tek binalarda park problemi özelliklede cadde üstü binalarda çok yaşanıyor.Bugünümüzde böyle kargaşayla geçti ya allah beterinden saklasın,sizlere iyi haftalar...


http://www.kamilemutlu.blogspot.com






2 yorum:

  1. İnanılır gibi değil Kamile Hanım,her yer onların kaldırımlara kasa kasa meyve sebze koyan marketler yol geçişimizi engelliyorlar burada da durum aynı.En iyisi belediyeye şikayet bencede.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogların geliştirilmesiyle ilgili olarak yapılan Gencal araştırmasına katkı sağlarsanız memnun olurum.
    Saygı ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Kardelen Çiçeği Hikayesi

Şarkı ve şiirlere konu olan kardelen çiçeği romantikliğin ve umudun en güzel sembolüdür. Kardelen çiçeğinin pek çok sembolik adının olmasını...